Servis viličara kreiran prema vašim potrebama!

Servis viličara predstavlja vrlo zahtjevan posao te je Vaš odabir servisnog partnera vrlo važan za nesmetano poslovanje. Servis viličara se u 90% slučajeva obavlja u prostoru kupca, a za obaviti popravak viličara u što kraćem roku, kod prvog dolaska na teren od strane servisera, potrebna je odlična organiziranost terenske servisne službe

Spriječiti kvar viličara uvijek je bolje nego popravljati ga. Ta jednostavna filozofija skriva se iza naših servisnih ugovora jer su oni kreirani kako bi smanjili zastoje u vašem poslovanju. To vama omogućuje posvetiti se osnovnoj djelatnosti radije nego voditi brigu oko nastalih, a neplaniranih kvarova viličara, redovnog održavanja i narudžbe rezervnih dijelova.  

Podrška kakvu trebate u trenutku kada ju trebate

U trenutku kada se pojavi problem u radu viličara koji uzrokuje zastoj u vašim poslovnim procesima, servisna podrška ima ključnu ulogu. Nekoliko je važnih čimbenika o kojima je potrebno voditi računa, a koji određuju kvalitetnu servisnu uslugu viličara kakvu trebate onda kada ju trebate:

  1. Pravovremeni izlazak servisera na teren kako bi defektirao kvar ili ga, ako je moguće, odmah uklonio
  2. Kvalitetan serviser koji posjeduje znanje i iskustvo otkloniti kvar u najbržem roku s minimalnim ulaganjima 
  3. Narudžba rezervnih dijelova na vrijeme s brzim rokom isporuke
  4. Mogućnost dostavljanja zamjenskog viličara ukoliko je to potrebno kako bi se vaše poslovanje nesmetano nastavilo

Naši serviseri prolaze edukaciju od strane ovlaštenih Toyota predavača u kojima ih upućuju na sve specifične probleme i moguća rješenja istih. U Toyota bazi se upisuju sve pogreške i kvarovi koje serviseri susreću kod kupaca i ta baza je dostupna svima u svakom trenutku. 

Kako bi troškovi popravka bili svedeni na minimum, pokvareni dijelovi se primarno popravljaju, a tek onda zamjenjuju.  

Servisni ugovori

Jednostavno se odlučite za tip ugovora koji vam je potreban, a ostalo prepustite nama: 

Sigurnosni pregled
Dizajniran kako bi omogučio rad vaših viličara na siguran način, a time zaštitio i vaše djelatnike. Ovaj ugovor osigurava da je vaš viličar certificiran prema sigurnosnim standardima postavljenim od strane zakona i regulatornih tijela. 

Preventivno održavanje
Ovaj ugovor je učinkovit način za prevenciju kvarova viličara koji mogu prouzročiti zastoj u procesima vaše tvrtke i moguće skupe popravke. Mi preuzimamo odgovornost održavati vaše viličare prema unaprijed napravljenom planu održavanju i voditi brigu o sigurnosnih zahtjeva. 

Potpuno održavanje
Ovakav tip ugovora je kreiran i osmišljen brinuti o održavanju, popravcima, narudžbi rezervnih dijelova, te zamjenskom viličaru kako bi osigurali visoki standard operativne učinkovitosti i pravovremenosti vaše tvrtke. 

Dodatne opcije
Dodatno možemo ponuditi nekoliko opcija kako bismo prilagodili servisni ugovor vašim potrebama: 24/7 servis, serviser zaposlen za stalno u vašem pogonu, potpuno održavanje uz dodatni paket s uključenim Toyota I Site.

Originalni Toyota i BT rezervni dijelovi
Kako bi se održavala vrijednost i kvaliteta vaših viličara u stanju u kojem su izašli iz proizvodnje, nužna je ugradnja originalnih rezervnih dijelova. To je razlog zašto u našim servisnim ugovorima koristimo isključivo Toyota i BT originalne rezervne dijelove. 

Osim što originalni rezervni dijelovi čuvaju vrijednost vaše imovine, oni najbolje odgovaraju vašem viličaru i rezultiraju najbržim i sigurnijim popravkom, smanjujući vrijeme viličara provedenog u kvaru i osiguravajući siguran rad. Isporuka dijelova je osigurana unutar 24h u zemljama Europe. 

Trening vozača
Educiran i motiviran vozač viličara nudi povećanu produktivnost, ali i rad u sigurnijem okruženju - smanjujući rizik oštećenja robe ili inventara ili, kod puno težih situacija, ozljeda radnika. Kao dio naše ponude, tu je i edukacija vozača s naglaskom na sigurnosti i redovnim pregledima i kontrolama viličara.